Regulamentul Concursului "Brad-Engineering", Ediția a VI-a, 2024
Concursul cu premii „Brad-Engineering”, celebrează Crăciunul în spiritul generos al acestei sărbători și contribuie la promovarea capacității creative, a ingeniozității, inventivității și a abilității de lucru în echipa studenților. Brazii creați vor fi donați către grădinițe, școli, licee, cămine de bătrâni. Cei care doresc, pot să achiziționeze brazii direct de la echipele de studenți, putând aprecia astfel realizările lor.
Concursul presupune parcurgerea a două etape: Realizarea și expunerea brazilor neconvenționali şi donarea exponatelor.
Organizatori
Facultatea de Inginerie (http://www.ing.ugal.ro)
Asociația Absolvenților Facultății de Mecanică din Galați (AAFMG) (http://www.ing.ugal.ro/AAFMG/index.html)
Președintele concursului:
Prof.dr.ing. Cătălin Fetecău (0744276267)
Persoane de contact, studenții:
Carp Ana-Maria (0773737149);
Moisa Albert-Florian (0757337897);
Foltozan Andrei-Denis (0757298437)
Pavel Larisa-Mihaela (0750723351).
Participanți
La concurs se pot înscrie echipe formate din maxim cinci studenți, sau elevi și un cadru didactic consultant! Echipele care vor depăși numărul de membri nu vor fi acceptate! Concursul este deschis tuturor studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați.
Condiţii de participare
Fiecare echipă participantă va crea un brad neconvențional de Crăciun, cu o înălțime de maximum 2m (inclusiv suportul) și care nu va avea printre decorațiuni, lumânări, artificii sau alte obiecte inflamabile sau pirotehnice. Materialele din care vor fi confecţionați brazii trebuie să fie rezistente şi bine asamblate, astfel încât să nu se deterioreze şi să permită un transport ușor și sigur. Fiecare brad va avea un suport care să asigure stabilitatea structurii. Pentru un aspect mai spectaculos al bradului, realizatorii pot să prevadă în construcţia acestuia și un sistem de iluminare, care trebuie probat în momentul transmiterii acestuia la donator.
Calendarul concursului
în data de 7 noiembrie 2024, ora 14.00, va fi postat pe pagina de Facebook „Brad-Engineering” formularul digital de înscriere care va trebui completat și transmis prin e-mail (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.); înscrierea echipelor participante se va încheia pe data de 30 noiembrie.
Deschiderea expoziției Brad Engineering 2024
- În perioada 9-13 decembrie 2024, orele 10:00 – 20:00, creaţiile echipelor participante vor fi aduse la Facultatea de Inginerie, str. Domnească 111, holul corpului D, parter, pentru a se amenaja expoziția.
- Lansarea oficială a concursului va avea loc în cadrul unei festivități, în ziua de 17 decembrie 2024, începând cu ora 14:00. Studenţii, ai căror brazi participă în proiect, sunt invitaţi să participe la Conferinţa de presă prilejuită de lansarea expoziţiei.
- Jurizarea se va desfăşura pe data de 17 decembrie (orele 12:00-14:00).
Echipele declarate câștigătoare (locul I, locul II, respective locul III) vor fi recompensate de AAFMG, cu premii în valoare de 400 lei, 300 lei, respectiv 200 lei.
Vor fi acordate și 3 premii speciale.
Pot fi acordate premii speciale și de către alți sponsori.
Juriul va fi format din:
Preşedinte - Cătălin Fetecău;
Membri - Vlad Alexandru, Președinte Liga Studenților UDJ Galați;
Brînzan Gina, Inspector Școlar General ISJ Galați;
Șerban Tudor, Facultatea de Arte;
Sava David, Liceul de Arte „Dimitrie Cuclin”.
Premierea
Acordarea premiilor se va face pe data de 17 decembrie 2024, în mod festiv, cu participarea autorilor, susținătorilor, invitaților și reprezentanților mass-media.
Promovarea concursului
Concursul „Brad-Engineering” va avea propria pagină de Facebook. Invitatia de participare va fi transmisă și mass-media, pentru promovare.
Organizatorii încurajează studenţii să încarce pe pagina Facebook a proiectului „Brad-Engineering” fotografii din timpul realizării brazilor, cu menţiuni despre Concurs și despre Sponsor. Pentru o promovare mai eficientă, rugăm să folosiţi hashtagul #Bradengineering în mesajele şi fotografiile legate de promovarea evenimentului, postate în reţelele de socializare.
Firmele care doresc să sponsorizeze concursul și să acorde premii suplimentare echipelor participante vor beneficia de promovare, iar siglele acestora vor fi înscripționate pe invitații, afișe, roll-up-uri și bannere.