Noutăți

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2025 – 2026

 

ANUNȚ - Înscrierea studenților în anul universitar 2025-2026
Procedura privind înscrierea în anul I a studenților admiși la forma de finanțare BUGET
Procedura privind înscrierea în anul I a studenților admiși la forma de finanțare TAXĂ
Procedura privind înscrierea în anii II-VI a studenților admiși la forma de finanțare BUGET
Procedura privind înscrierea în anii II-VI a studenților admiși la forma de finanțare TAXĂ
Grafic achitare taxe școlarizare pentru studenții UDJG
Grafic achitare taxă candidați admiși la programul pregătitor de limba română

 

Anul I Licenţă 

  • Marți – Vineri, 16.09.2025 - 19.09.2025 (900 – 1530)
  • Sâmbătă, 20.09.2025 (900 – 1330)

 

Anul I Master

  • Sâmbătă-Duminică, 20.09.2025 – 21.09.2025 (900 – 1330)
  • Luni – Marți, 22.09.2025- 23.09.2025 (900 – 1530)

             Studenţii vor avea la înscriere următoarele acte:

  • anul I: buletin/carte de identitate, legitimaţia primită la admitere

 

Anii II-IV Licenţă și anul II Master

  • Miercuri – Vineri, 24.09.2025 - 26.09.2025 (900 – 1530)
  • Sâmbătă, 27.09.2025 (900 – 1330)
  • Luni – Vineri, 29.09.2025 - 03.10.2025 (900 – 1530)

Studenții se vor prezenta la înscriere cu legitimația de transport CFR (cei care au) și carnetul de student.

Documente necesare pentru înscrierea în anul I licenţă în anul universitar 2025-2026: Fișa de înscriere şi Contractul de studiu

Documente necesare pentru înscrierea în anii I master  în anul universitar 2025-2026: Fișa de înscriere şi Contractul de studiu

 

 

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 16.09.2025 – 20.09.2025

STUDENŢII ADMIŞI LA TAXĂ  vor plăti un avans de minimum 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare. Diferența de până la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 31.10.2025.

 

Taxa de școlarizare:  3.000 lei  

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contract de studii încheiat.

 

 

  Punctele de încasare a taxelor:

POS: - corpul D din str. Domnească nr. 111;

 - corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

 

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare/școlarizare, licență/ master, cu frecvență/învățământ dual, Facultatea.

 

Notă: Studenţii din anul I dobândesc calitatea de student conform structurii anului universitar NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2025/2026 şi au achitat /taxa de înmatriculare/avansul din tranșa I din taxa de școlarizare.

 

IMPORTANT!!!  

Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/, tel 0336130161

Admitere 2025 - Rezultate FINALE - sesiunea septembrie 2025

 

Rezultatele FINALE ale concursului de admitere, pentru programele de studii universitare de masterat, sunt disponibile la: 

Rezultate FINALE - Facultatea de Inginerie - sesiunea septembrie 2025

 

Candidații admiși, după afișarea listelor finale, sunt așteptați în perioada 20 - 23 septembrie 2025 pentru înscrierea în anul I și semnarea contractelor de studii pentru anul universitar 2025-2026.

 

Admitere 2025 - Rezultate INTERMEDIARE - sesiunea septembrie 2025

 

Rezultatele intermediare ale concursului de admitere, pentru programele de studii universitare de masterat, sunt disponibile la: 

Rezultate intermediare (etapa I) - Facultatea de Inginerie - sesiunea septembrie 2025

 

Candidații declarați admiși sunt rugați să depună diploma de licență în original (adeverința) în perioada 18 - 19 septembrie 2025, ora 10:00 (termen final de depunere diplome - 19 septembrie până la ora 1000 la Facultatea de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp B, sala B05, în vederea confirmării locului. Nedepunerea documentelor în termenul menționat atrage pierderea locului ocupat în această etapă.

Candidații admiși, după afișarea listelor finale, sunt așteptați în perioada 20 - 23 septembrie 2025 pentru înscrierea în anul I și semnarea contractelor de studii pentru anul universitar 2025-2026.

Admitere 2025 - Rezultate FINALE - sesiunea septembrie 2025

 

Rezultatele FINALE ale concursului de admitere, pentru programele de studii universitare de licență, sunt disponibile la: 

Rezultate FINALE - Facultatea de Inginerie - sesiunea septembrie 2025

 

Candidații admiși, după afișarea listelor finale, sunt așteptați în perioada 16 - 20 septembrie 2025 pentru înscrierea în anul I și semnarea contractelor de studii pentru anul universitar 2025-2026.

Admitere 2025 - Rezultate INTERMEDIARE - sesiunea septembrie 2025

 

Rezultatele intermediare ale concursului de admitere, pentru programele de studii universitare de licență, sunt disponibile la: 

Rezultate Etapa I (intermediare) - Facultatea de Inginerie - sesiunea septembrie 2025

 

Candidații declarați admiși sunt rugați să depună diploma de bacalaureat în original, în perioada 14 - 16 septembrie 2025, ora 10:00, la Facultatea de Inginerie din Str. Domnească nr. 111, corp D, sala D03, în vederea confirmării locului. Nedepunerea diplomei de bacalaureat în termenul menționat atrage pierderea locului ocupat în această etapă.

Mult succes!