Noutăți

În atenția studenților

 

Vreți să aveți un impact asupra produselor fără de care consumatorii din întreaga lume nu pot trăi? Sunteți curioși despre tehnologia și dezvoltarea din spatele unora din cele mai iubite mărci din lume? Vreți să lucrați într-o companie de renume?

Vă așteptăm Joi, 31 Martie 2022, ora 14:00 sala D12, la o prezentare a companiei Procter & Gamble (P&G) și o discuție cu membrii fabricii de la Urlați, județul Prahova.

Procter&Gamble este prezentă în România din 1992. Compania deține o fabrică de produse pentru îngrijire personală la Urlați și este, în prezent, singura pe care grupul o are în România.

Pentru a fi mereu la curent cu pozițiile deschise P&G, puteți accesa  https://www.pgcareers.com/.

Burse de studii, semestrul II, anul universitar 2021-2022


Vă informăm că au fost afișate calendarul și criteriile de acordare a burselor sociale și a burselor pentru stimularea performanței academice, pentru semestrul al II-lea, anul universitar 2021-2022. Detalii în secțiunea STUDENȚI --> BURSE.

Calendar

21-24 Martie 2022, între orele 12:30-16:30

25 Martie 2022, între orele 12:30-14:00

28 Martie 2022, între orele 12:30-16:30

 - depunerea FIZIC a dosarelor pentru bursă socială şi de performanţă

 

 

29 Martie 2022, ora 16:30

 - afişarea listelor intermediare cu studenţii beneficiari de burse

29-31 Martie 2022, ora 16:30

 - depunerea contestaţiilor

01 Aprilie 2022, ora 14:00

 - afişarea listelor finale cu studenţii beneficiari de burse.

 

Cuantumul burselor

 

În conformitate cu art. 7 din Hotărârea Senatului nr. 174 din 16.10.2017 cuantumul fiecărui tip de bursă este urmatorul :

  • Performanță - 1000 lei.
  • Merit - 800 lei.
  • Socială - 600 lei.

Școala Altfel - ReCoNnect (SAlt-R)

 

Inspirat de programe precum „Săptămâna Școala Altfel” sau „Researchers on call”, seriile de întâlniri Școala Altfel - ReCoNnect (SAlt-R) sunt programe dedicate activităților extracurriculare și extrașcolare prin care se susține necesitatea unei educații complementare prin activități non-formale pentru elevi. Desfăşurate în formule diferite, fizic sau online, sub titluri diferite, într-un format mai mult sau mai puţin riguros, activităţile de acest tip oferite de-a lungul anilor au reușit să facă o punte între mediul formal și nonformal, susținute de legătura puternică dintre dorința de învățare a elevilor și pasiunea de a împărtăși a profesioniștilor, cercetătorilor și profesorilor implicați.

Această ediție, inițiată de grupuri de cercetători de la institutele de cercetare de pe platforma Măgurele, se desfășoară în cadrul proiectului ReCoNnect care a organizat în 2021 evenimentele Noaptea Cercetărilor în 21 de localități din țară: Bacău, Baia Mare, Geoparcul aspirant UNESCO Ținutul Buzăului, Bistrița, Brașov, Brăila, București, Cluj Napoca, Eforie Sud, Fălticeni, Focșani, Galați, Geoparcul UNESCO Țara Hațegului, Măgurele, Pitești, Geoparcul Oltenia de sub Munte, Satu Mare, Suceava, Tg. Neamț, Timișoara, Făgăraș.

Evenimentul propune peste 20 de întâlniri sub forma unor webinarii care facilitează întâlnirea dintre cercetători, profesori universitari cu elevii de gimnaziu și liceu din întreaga țară. Aceste întâlniri își propun să fie un sprijin pentru profesorii care predau discipline de știință în școală, astfel că sesiunile sunt propuse a se desfășura în timpul orelor de curs.

Desfășurare Înscrierea la webinarii a unei clase se face de către un profesor. Lecțiile sunt pentru nivel de gimnaziu sau de liceu. Webinariile sunt programate în perioada 7 - 11 martie și 14 - 18 martie. Ora de începere a webinariilor poate fi aleasă dintre următoarele opțiuni 9:00, 10:30 sau 12:00.

  • 📝 Consultați lista cu webinarii disponibile și descrierile privind nivelul acestora
  • 🔓 Logați-vă/Înregistrați-vă pe platformă pentru a vedea disponibilitatea pentru fiecare webinar
  • 📅 Dacă un webinar are mai multe opțiuni de desfășurare disponibile alegeți opțiunea preferată
  • 🧑🏻‍🤝‍🧑🏻 Introduceți informații despre grupul participant
  • 📹 Conectarea participanților se face prin platforma Zoom conform instrucțiunilor pe care le veți primi pe mailul cu care vă înregistrați

Bine de știut

Programul SAlt-R se derulează pe perioada 7 - 18 martie cu webinarii zilnice (L-V) de 1-1.5h Potrivit pentru elevii de gimnaziu și liceu La un webinar se pot înscrie una sau mai multe clase de elevi din școală, înscrierea se face pentru întreg grupul Profesorii vor primi adeverință de participare

Lista webinariilor propuse

Coordonator(i): Bogdan Popovici (IFIN-HH)

Workshop 17Martie2022 final

 Workshop Tradiție - Competență - Performanță în educația tehnică

 

Facultatea de Inginerie, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, organizează workshop-ul Tradiție - Competență - Performanță în educația tehnică, eveniment dedicat parteneriatului cu mediul preuniversitar.  În cadrul workshop-ului, va fi lansată categoria competițională Future Engineers - World Robot OlympiadTM (WROTM) Galaţi 2022, intitulată Self Driving Cars, pe care Facultatea de Inginerie o va organiza în luna Septembrie 2022.

Evenimentul se va desfășura Joi, 17 Martie 2022, ora 12:00, în corpul B al Facultății de Inginerie, sala B26.

Totodată, puteți vizualiza evenimentul online, pe ZOOM:

Topic: Traditie - Competenta - Performanta in Educatia Tehnica
Time: Mar 17, 2022 12:00 AM Bucharest
 
Join Zoom Meeting
 
Meeting ID: 876 9269 9842
Passcode: 533864
 

Agenda workshop-ului

Vă așteptăm!

 

 

 

„Oportunități de angajare în Spațiul Economic European”

Seminar de informare INFO-EURES 

 

Facultatea de Inginerie, în colaborare cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Galați (AJOFM Galați) - Compartiment EURES și Centrul EUROPE DIRECT Galați din cadrul Consiliului Județean Galați, organizează seminarul de informare INFO-EURES intitulat „Oportunități de angajare în Spațiul Economic European (SEE)”. Seminarul este dedicat studenților și/sau absolvenților care doresc să-și îmbunătățească cunoștințele privind importanţa integrării pe piaţa muncii și oportunităţile oferite tinerilor la nivel naţional și internațional, în vederea ocupării unui loc de muncă.

Evenimentul va fi susținut de un consilier EURES din cadrul AJOFM Galați și un reprezentant al Centrului EUROPE DIRECT și vor oferi studenților informaţii de bază privind Reţeaua EURES şi Portalul EURES (baza de date cu locurile de muncă vacante în spaţiul european), informații despre modalitățile de identificare a unor locuri de muncă în SEE, asistenţă la redactarea cererilor de locuri de muncă și a CV-urilor precum și la încărcarea acestora pe portalul EURES, informaţii de bază referitoare la condiţiile de viaţă și de muncă, din ţarile SEE, informaţii cu privire la oportunităţile de recrutare, inclusiv informaţii și asistenţă la formularea fișei postului pentru locurile de muncă vacante.

Evenimentul se va desfășura Miercuri, 6 Martie 2022, ora 13:00, în corpul B al Facultății de Inginerie, sala B26.

Vă așteptăm!