Noutăți

Facultatea de Inginerie a premiat vineri, 20 mai 2022, cei mai performanți profesori și studenți, în cadrul festivității de premiere a excelenței în funcția didactică și a rezultatelor prezentate la Sesiunea Națională de Comunicări Științifice Studențești „Anghel Saligny”, ediția a XIV-a, 2022, eveniment care se organizează anual, în preajma zilei patronilor spirituali ai Facultății de Inginerie, Sfinții Împărați Constantin și Elena.

Diploma de excelență „Anghel Saligny”, pentru rezultate de excelență în funcția didactică, a fost acordată dlui Prof. acad. dr. ing. DHC Eugen-Victor-Cristian RUSU, dlui Conf. dr. ing. Florin ONEA, dlui Șef lucrări dr. ing. Cristian Dragoș OBREJA și drei Asist. dr. ing. Cezarina AFTENI.

În această ediție, au fost acordate diplome de merit cadrelor didactice și studenților care au contribuit la promovarea ofertei educaționale a Facultății de Inginerie la târgurile educaționale STUDENT#UDJG, organizate de Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați  în Republica Moldova (Cahul și Chișinău), Galați, Brăila, Focșani, Buzău, Slobozia, Tecuci și în liceele tehnice din zonele limitrofe.

Evenimentul s-a încheiat cu premierea studenților și cadrelor didactice coordonatoare de la Universitatea Tehnică a Moldovei, Universitatea Politehnica din București, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași, Universitatea Ovidius din Constanța, Academia Navală "Mircea cel Bătrân" din Constanța, Universitatea din Craiova și Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, pentru rezultatele excelente prezentate la Sesiunea Națională de Comunicări Științifice Studențești „Anghel Saligny”, 2022.

Facultatea de Inginerie,

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Invitație SNCSS "Anghel Saligny", ediția a XIV-a, 2022

 

Stimați colegi, Dragi studenți, Dragi elevi, 

 

Sunteți invitați să participați fizic la deschiderea Sesiunii Naționale de Comunicări Științifice Studențești "Anghel Saligny" - Ediția a XIV-a care va avea loc Joi, 19 Mai 2022, ora 9:30, sala D12.

SNCSS "Anghel Saligny" este un eveniment tehnico-științific organizat anual de Facultatea de Inginerie pentru studenții înscriși în programele de studii universitare de licență și masterat. De asemenea, se va organiza și secțiunea "Astăzi elev - Mâine student", dedicată elevilor din învățământul liceal. 

Programul complet al evenimentului este disponibil site-ulhttps://www.scss.ugal.ro/index.php/facultati/facultatea-de-inginerie, în secțiunea Program.  De asemenea, programul detaliat al evenimentului, încluzând listele de lucrări, pe secțiuni, sunt disponibile în secțiunea Listă de lucrări.

Mult succes studenților și elevilor participanți!

 

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, în calitate de partener în proiectul POCU/379/6/21/124651, cu titlul „Atragerea de candidați (viitori studenți) la învățământul terțiar universitar ingineresc şi pregătirea lor pentru cerințele pieței muncii actuale”, a premiat pe cei mai merituoși studenți de la facultățile cu specific ingineresc , în urma desfășurării concursului de planuri de afaceri „TÂNĂRUL INGINER ANTREPRENOR”.

În cadrul competiției, cu premii în valoare de 52.000 lei, s-au înscris 34 de studenți, membri în grupul țintă din proiect (80 de studenți), care au urmat un curs de antreprenoriat de 40 de ore, în urma căruia au realizat un plan de afaceri în domeniul programului de studii de licență frecventat.

Criteriile de evaluare în baza cărora s-a realizat departajarea concurenților au vizat evaluarea cunoştinţelor de antreprenoriat, evaluarea planului de afacere întocmit și evaluarea prezentării orale a planului de afacere.
Primele 3 poziții ale clasamentului au fost ocupate după cum urmează:

  • 🥇 Premiul I: Elena Cozlov, anul III, Facultatea de Inginerie, programul de studii Inginerie Mecanică;
  • 🥈 Premiul al II-lea: Lacramioara-Ramona Ichim, anul III, Facultatea de Inginerie, programul de studii Inginerie Medicală;
  • 🥉 Premiul al III-lea: Corina Ionelia Gavrila, anul IV, Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor, programul de studii Ingineria Produselor Alimentare.

Studenții din grupul țintă, majoritari din mediul rural, pe lângă beneficiile financiare, au avut ocazia de a participa la activități de consiliere, tutorat și coaching derulate cu grupul țintă iar, în acest moment, participă la cursul Creativitate și Inovare în Inginerie.

Sursa: POCU/379/6/21/124651 - „Atragerea de candidați (viitori studenți) la învățământul terțiar universitar ingineresc şi pregătirea lor pentru cerințele pieței muncii actuale”

Eveniment de promovare a Școlii de Vară organizată de Liberty Galați

 

Facultatea de Inginerie, în colaborare cu Liberty Galați, organizează evenimentul de promovare al Școlii de Vară, din cadrul Green Steel Academy.

Astfel, studenții din anul II, III și IV sunt invitați să participe la evenimentul care va fi organizat Joi, 05.04.2022, ora 14.00, în sala D12, în vederea accesării proiectelor propuse de companie (Lista Proiecte)

Mult succes!

 

În atenţia studenţilor care doresc decontarea abonamentelor TRANSURB

 

Studenţii care doresc decontarea abonamentelor de transport local în comun puse la dispoziţie de către TRANSURB, trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Procurarea, de la chioşcurile TRANSURB, a abonamentelor NOMINALE de transport local în comun eliberate pe baza legitimaţiei de transport studenţi, cu valoarea de 50% din preţul intreg.
  2. Depunerea la secretariatul Facultăţii de Inginerie a următoarelor documente:
    • cererea completată şi semnătă de student (formularul se află la secretariat);
    • copia Legitimatiei de transport studenţi (formularul nou) vizată pentru anul în curs;
    • copia actului de identitate (CI);
    • bonul fiscal de achiziţionare a abonamentului lunar - în original, pentru luna în curs sau maxim luna anterioară (seria cardului de pe bonul fiscal trebuie sa fie aceeaşi cu seria de pe cardul de transport);
    • copia cardului nominal de transport (să fie lizibile numele şi seria cardului);
    • extrasul de cont - se aduce o singură dată, la prima decontare, sau atunci când numărul de cont/banca se modifică.
  1. Pe toate copiile depuse studentul va scrie conform cu originalul şi va semna.
  2. Documentele se depun la secretariatul facultăţii în perioada 1-7 ale lunii.